Багги GMS Reborn
Модератор: User buggy
Re: Багги GMS Reborn
Последнее время такое впечетление, что меня забанили. Алмазник с прохожим и те молчат, хоть вы выскажите свое фе
Re: Багги GMS Reborn
Если бы что-то не понравилось, то уже бы высказали!
Недостаточная поворачиваемость – это когда ты видишь дерево, в которое ты врезаешься, а избыточная – когда ты его только слышишь и чувствуешь.
Re: Багги GMS Reborn
Да мне бы хотелось, что б алмазник высказался, уж больно он мне нравится. Он же у нас "Гений"!!!! ну вот пусть покажет на недостатки, я то их вижу и грамотные люди заметят. Давай дружище, не стесняйся, блесни знаниями
-
- Маньяк технической мысли
- Сообщения: 959
- Зарегистрирован: Вт мар 24, 2009 12:39 am
Re: Багги GMS Reborn
прохожему как бы пофиг...
Re: Багги GMS Reborn
вот заехал на кросовую трасу, кто не знает ураинского лучше не напрягайтесь, это моя заметка в контакте,переводить уже не стал.
Дорогою до дому з виставки заiхали з братом на "Черкаськулозову" трасу з автокросу. Море емоцiй!!!я там iздив i ранiше,але на менш потужнiхавтомобiлях. Цей раз максимальна швидкiстькола склала 115км/годину(GPS наiвгатор) мабуть можна було й швидше та ще не вкатався, а напрямих швидкiсних дiлянках не выстачало обертiв стокового двигуна час кола не замiряв такяк мiж 3-iм, 4-им лiвим поворотом траса була дуже розмита iприйшлось iхать в пiв газу. Для порiвняння: максимальнашвидкiсть бойовоi Субару Iмпрези(якщо не помиляюсь команди АВЕК )нацiй трасi складае 155км/год якщо вiрити словам гонщика)))).З кожним колом швидк1сть зростала на 1-2км/годину десь пiсля 5-го кола на 6-1й д1лянцi(правий) захопившись в поворот заходив на всiй швидкостi(от там мабуть i була максимальна швидкiсть в 115) не витормажуючи та було дуже швидко, спрацювали iнсктинти самозбереження,очконувi вилитiв з траси прямо, а потрiбно було тiльки довернуть руля в право, хоча можливото було едине правельне рiшення,не даром же на тiй дiлянцi найбiльше сходiв i переворотiв навiть досвiдчених спортсменiв.Потiм я знайшов компромiсi зрозумiв як треба проiзжать цей поворот правильно, та в бойових умовах правильна траекторiя вже може бути зайнята.Тепер гарно було б знайти спонсора i тренуваться в бойових умовах.
Iхав так: 1 – старт, перша передача метра три i швидко втикаю другу передачу выкручую до¾ пiдйому трохи не максимальнi оберти 4000-4500далi швидко третю передачу тому що на другiй вже не розганяеться прервалюю за вершину(iце все тапок в пол) не скидаючи газ валю та чомусь iз цього спуску вона не дуже охоче розганяеться максимальнi оберти тiльки iнодi сягали внизу в впадинi, далi на пiдйом також валю на всi грошi скидаю газ тiльки на початку першого лiвого повороту та не гальмуюз довортом руля проходжу його iду в пiв газу за метрiв пять-десять трохи пригальмовую( трохи тому що гальма тiльки заднi ефективностi нiякоi тiльки розвертае тому на всiй дiлянцi траси практично ними не користувався) в машини появляеться "избыточнаяповорачиваемость" але вона легко керуеться i з невеликим заносом в серединi повроту "тапок в пол" от це сама цiкава дiлянка за поворотом крутий прямий спуск(короткий) третя вже на пiв спуску викрутилась на всю на четверту сенсу пириходить не було так як попереду короткий пiдйом i крутий правий. Правийкрутий не тiльки в горизонтальнiй площинi але й в вертикальнiй якщо його проiзжать по зовнiшньому радiусу то получаеться нiби то iдеш по стiнi. Менi здалось,що оптимально швидко можна проiхать по зовнiшньому радiусi на третiй без газу заранi заламавши машину не витормажуючи вправо… i опять спуск "тапок в пол"третя швидко набирае оберти але дистнцiя коротка в кiнцi спуску бросаю газ ламаю машину влiво iнодi з тормозами i далi починаються пряма в промоiнах от тут то iвидно, що стокових вазовских амортикiв не вистача - колесо незнало де дiваться пробоя звичайно небуло i це третя в пiв газу а може й менше та щей при тому, що спереду нема тормозних супортiв та дискiв, тобто мала непiдресорена масcа. пiсля фiнiшноi лiнii газ в пол i на нове коло. Погода була сонячна, грунт - глина,довжина траси 1100м, iспитуемий автомобиль – багги Reborn(ДВС-21083сток, КПП 4-ст ВАЗ-2108 сток)резина дорожна асфальтна
P.С.получается, что всю трасу я прохожу на одной передаче… третьей…немогу понять засчет чего…небыло необходимости включать другую передачу с любого поворота она выходила с отличной динамикой и моментом.Возможно за счет того что малый вес355кг и максималным моментом с низу и то, что я ехал практически не тормозя а закладывая машину. Хотя на спуске явно было слышно, что ДВС уже выкрутился на максимум, а еще можно крутить и ускоряться.Понятно, что максимаальная скорость это не показатель и нужно заехать на времяи в паре с кем то.И сейчас я склоняюськ тому, что в кросе очень важен момент и облегчать колено, маховик не стоит,хотя с другой стороны видел как валят багги с мото двигателем и обьезжают чемпионские ВАЗобагги…теперь какша в голове анализирую и понимаю как мало я знаю((((( Выход один – буду и дальше експерементировать и учиться. А для прогулочной багги удельную мощность нужно поменьше тоесть болше вес каркаса и меньше кубиков двигателя…точнее меньше мощность двигателя. Порадовало то, что ничего не сломалось, не открутилось, не разбилось и не отвалилось)))
Дорогою до дому з виставки заiхали з братом на "Черкаськулозову" трасу з автокросу. Море емоцiй!!!я там iздив i ранiше,але на менш потужнiхавтомобiлях. Цей раз максимальна швидкiстькола склала 115км/годину(GPS наiвгатор) мабуть можна було й швидше та ще не вкатався, а напрямих швидкiсних дiлянках не выстачало обертiв стокового двигуна час кола не замiряв такяк мiж 3-iм, 4-им лiвим поворотом траса була дуже розмита iприйшлось iхать в пiв газу. Для порiвняння: максимальнашвидкiсть бойовоi Субару Iмпрези(якщо не помиляюсь команди АВЕК )нацiй трасi складае 155км/год якщо вiрити словам гонщика)))).З кожним колом швидк1сть зростала на 1-2км/годину десь пiсля 5-го кола на 6-1й д1лянцi(правий) захопившись в поворот заходив на всiй швидкостi(от там мабуть i була максимальна швидкiсть в 115) не витормажуючи та було дуже швидко, спрацювали iнсктинти самозбереження,очконувi вилитiв з траси прямо, а потрiбно було тiльки довернуть руля в право, хоча можливото було едине правельне рiшення,не даром же на тiй дiлянцi найбiльше сходiв i переворотiв навiть досвiдчених спортсменiв.Потiм я знайшов компромiсi зрозумiв як треба проiзжать цей поворот правильно, та в бойових умовах правильна траекторiя вже може бути зайнята.Тепер гарно було б знайти спонсора i тренуваться в бойових умовах.
Iхав так: 1 – старт, перша передача метра три i швидко втикаю другу передачу выкручую до¾ пiдйому трохи не максимальнi оберти 4000-4500далi швидко третю передачу тому що на другiй вже не розганяеться прервалюю за вершину(iце все тапок в пол) не скидаючи газ валю та чомусь iз цього спуску вона не дуже охоче розганяеться максимальнi оберти тiльки iнодi сягали внизу в впадинi, далi на пiдйом також валю на всi грошi скидаю газ тiльки на початку першого лiвого повороту та не гальмуюз довортом руля проходжу його iду в пiв газу за метрiв пять-десять трохи пригальмовую( трохи тому що гальма тiльки заднi ефективностi нiякоi тiльки розвертае тому на всiй дiлянцi траси практично ними не користувався) в машини появляеться "избыточнаяповорачиваемость" але вона легко керуеться i з невеликим заносом в серединi повроту "тапок в пол" от це сама цiкава дiлянка за поворотом крутий прямий спуск(короткий) третя вже на пiв спуску викрутилась на всю на четверту сенсу пириходить не було так як попереду короткий пiдйом i крутий правий. Правийкрутий не тiльки в горизонтальнiй площинi але й в вертикальнiй якщо його проiзжать по зовнiшньому радiусу то получаеться нiби то iдеш по стiнi. Менi здалось,що оптимально швидко можна проiхать по зовнiшньому радiусi на третiй без газу заранi заламавши машину не витормажуючи вправо… i опять спуск "тапок в пол"третя швидко набирае оберти але дистнцiя коротка в кiнцi спуску бросаю газ ламаю машину влiво iнодi з тормозами i далi починаються пряма в промоiнах от тут то iвидно, що стокових вазовских амортикiв не вистача - колесо незнало де дiваться пробоя звичайно небуло i це третя в пiв газу а може й менше та щей при тому, що спереду нема тормозних супортiв та дискiв, тобто мала непiдресорена масcа. пiсля фiнiшноi лiнii газ в пол i на нове коло. Погода була сонячна, грунт - глина,довжина траси 1100м, iспитуемий автомобиль – багги Reborn(ДВС-21083сток, КПП 4-ст ВАЗ-2108 сток)резина дорожна асфальтна
P.С.получается, что всю трасу я прохожу на одной передаче… третьей…немогу понять засчет чего…небыло необходимости включать другую передачу с любого поворота она выходила с отличной динамикой и моментом.Возможно за счет того что малый вес355кг и максималным моментом с низу и то, что я ехал практически не тормозя а закладывая машину. Хотя на спуске явно было слышно, что ДВС уже выкрутился на максимум, а еще можно крутить и ускоряться.Понятно, что максимаальная скорость это не показатель и нужно заехать на времяи в паре с кем то.И сейчас я склоняюськ тому, что в кросе очень важен момент и облегчать колено, маховик не стоит,хотя с другой стороны видел как валят багги с мото двигателем и обьезжают чемпионские ВАЗобагги…теперь какша в голове анализирую и понимаю как мало я знаю((((( Выход один – буду и дальше експерементировать и учиться. А для прогулочной багги удельную мощность нужно поменьше тоесть болше вес каркаса и меньше кубиков двигателя…точнее меньше мощность двигателя. Порадовало то, что ничего не сломалось, не открутилось, не разбилось и не отвалилось)))
- Алексей.540
- Маньяк технической мысли
- Сообщения: 1034
- Зарегистрирован: Пн июн 11, 2007 10:01 pm
Re: Багги GMS Reborn
x-motors писал(а):вот заехал на кросовую трасу, кто не знает ураинского лучше не напрягайтесь, это моя заметка в контакте,переводить уже не стал.
Дорогою до дому з виставки заiхали з братом на "Черкаськулозову" трасу з автокросу. Море емоцiй!!!я там iздив i ранiше,але на менш потужнiхавтомобiлях. Цей раз максимальна швидкiстькола склала 115км/годину(GPS наi
Поздравляю Миха!
Вот теперь ты понимаешь, что я ощущаю каждый раз когда катаюсь на своей трассе, это никак несравнится с глупым гонянием по полю :)
дай фоток с выставки.
Не жизнь такая, мы её делаем такой.
http://nik-labs.ucoz.ru/photo/9 - моя машинка.
"производство красивых и некрасивых вещей стоит одинаково, так зачем строить некрасивые вещи?"
Левый 2 на правый 8...Щас у штурмана мы спросим: почему так много сосен?? в левом 2 на правый 8?
http://nik-labs.ucoz.ru/photo/9 - моя машинка.
"производство красивых и некрасивых вещей стоит одинаково, так зачем строить некрасивые вещи?"
Левый 2 на правый 8...Щас у штурмана мы спросим: почему так много сосен?? в левом 2 на правый 8?
Re: Багги GMS Reborn
рулевая от зил 131 (раздвижной корданчик) Держит такие нагрузки ??
Re: Багги GMS Reborn
пока держит с какого зила точно не знаю
Re: Багги GMS Reborn
нашла !!! ЗИЛ 131 :)
Re: Багги GMS Reborn
:mr47_04: :mr47_04: :mr47_04:
Re: Багги GMS Reborn
:crazy_pilot:
http://vk.com/id7112671
http://www.youtube.com/channel/UCCFL-4zHM6O2pWIYDdNsoDQ
Barracuda viewtopic.php?f=21&t=8269
DirtDevil viewtopic.php?f=45&t=12477
Piranha viewtopic.php?f=21&t=6104
http://vk.com/id7112671
http://www.youtube.com/channel/UCCFL-4zHM6O2pWIYDdNsoDQ
Barracuda viewtopic.php?f=21&t=8269
DirtDevil viewtopic.php?f=45&t=12477
Piranha viewtopic.php?f=21&t=6104
Re: Багги GMS Reborn
Класс =) эмоционально)
а в чем монтажил видео?
а в чем монтажил видео?
Re: Багги GMS Reborn
не знаю в чем, делал не я
Re: Багги GMS Reborn
а что за трек к видео?
Re: Багги GMS Reborn
жаль мало эпизодов с работой подвески А в дрифт(занос) можно и телегу кинуть... Монтаж супер!